A_S_K ben 2014 yılından beri tiroid ilacı kullanıyorum tsh 3.40 çıktı en son yaptırdığımda bedenim tiroid hormonunu az çalıştırdığı için ilaç kullanımı bebeğe zarar değil aksine vücut üretim yaptığı için bebeğinde tiroid hastası olmaması için ilaç kullanmak şart ve sürekli kontrol altında olmak lazım her ay düzenli test yaptırıyorum ben de