gizemmhmt Kızlarr 23 haftalık hamileyim. Bugün sabah karnım çok ağrıdı.. Resmen dedim ölücem. Adetliyken cinsel organımızın hemen üstü ağrır gibi olur ya, yumurtalıklarımızın oraları. Tamamen sızlıyor ağrıyordu. Şu anda da ağrıyor ama içten içten. Hatta karnıma falan yayıldı. Ama bebiş içerde hareket ediyor. Bide dün gece acayip vajinal kaşıntım olmuştu, ondan kaynaklı mı diye düşünüyorum. Normal mi, sizde de oldu mu
[silindi] gizemmhmt geçen bende post açtım 25+5 im yalancı sancı olabilir mi diye uzan dinlen bir saat sürdü benimde geçti çok şükür ama uzun sürer şiddetli olursa doktora gidin bence bende randevu aldım gidicem insan korkuyor çünkü.
petitehatunn gizemmhmt benim doktorum ağrılar normal rahim genişledikçe olut. sadece adet ağrısı gibi kadıktan bele yayılan bir ağrın olursa hemen hastaneye gel demişti canımm
gizemmhmt [silindi] dediğiniz gibi çok korkuyor insan. Galiba idrar yolu enfeksiyonu var doktora gitmem lazım :/
gizemmhmt Doktora gittim kızlar, enfeksiyon varmışşş 😢 ilaç verdi, daha çok düşük enfeksiyon falan dedi. Bakalım iyileşecek mii