Gamzetoklu Merhaba arkadaşlar..🙋🏻16+2 günlük olduk bugün 1haftadır inanılma bir ağız kuruluğu var.okuyorum olurmuş ama benimki aşırı ve rahatsız edici olduğunu düşünüyorum..hamilelik şekeri olabilrmi diyede bi şüphelendim o zamanda olurmuş ama daha test yapılmadığı için onuda bilemiyorum..bu şekilde olan varmı?
Mysteryyy Gamzetoklu 11+2 deyim benim de agiz kuruluğum var bir süredir . Sağlık ocağında progestan ignesi vurulurken hemşire progestanin yapabilecegini söyledi. Ben ayni zamanda hapini da kullanıyorum.
Seyyid Gamzetoklu bence şerekine baktır açlık şekerine aynı sorun bendede var artı felaket ateş basıyı sabaha kadar hormanlardan bu kadar olamaz idrarımda yüksek şeker çıktı bende açlık şekerime baktırmam lazım
Tarkan Gamzetoklu bendede var aynı gündeyız hep sıvı tüketmek istiyorum ama ıstahım cok acık ben bunu yedıklerıme baglamustım. Ayaklarımın altı yanuo şuanda yatarken sıcaklama hıssı ayak dısardaa bel sarılı modum
Gamzetoklu Mysteryyy ben ilk başlrda kullandım hapını ama bıraktım 1ay oldu..çok rahatsız edici bişey tabi bunada şükür başka sıkıntım olmadı🙏🏻