AlininAysesii yazdığım mesaj iletilmemiş :) bugün doktora gittim, 23+2 yim. herşeyi normal kafası vücudu haftasına göre fakat karın çevresi 9 gün geride dedi. 2 hafta önce de gitmiştim aynısını demişti şuan aradaki açık artmamış. E yani bu ne demek dedim, bebeğin 4 kilo doğmaz, 3 kilo doğar dedi. Sağlık açısından sorun olmaz, doğumdan sonra çok çabuk kilo alır anne karnında çok beslenemeyen bebekler dedi, sadece zayıf doğarmış. Kan sulandırıcı hap kullanıyordum, şimdi de doğuma kadar hergün iğne verdi. İğne vurulacağım bakalım. Sana doktorun ilaç verdi mi bu durumla alakalı?