BUSRAAF Hastanenin dibinde oturuyorum, internetten araştırdığım kadarıyla çok iyi bir hastane değil. Google'a yazarsanız orda ki yorumlardan okuyun giden herkes şikayetçi. Sadece adı var yani yazık günah verilen paraya, onun yerine Bölge Hastanesi'ne gidin orası da güzel hastane illa o kadar para çıkacaksa orda çıksın şahsen 🤷🏻♀️😁 Yengem bölge de doğum yaptı , ben Yüzyıl Hastanesine gidiyorum biraz daha uygun. Pendik hospital de fena değil oraya da giden herkes Olcay hanım varmış onun için gidiyor mesela