Aysnr08 tatlım daha keseyi bile göremedik normalde 5. Hafta 1200 lerde olması gereken değer dün 650 çıktı keseyi göremeyeceği için doktorum bakmadı dış gebeliktende korkuyorum progesteron 6.50 ye düşmüş göbekten kalçadan iğne verdi bir de fitil yatıyorum sadece yarın tekrar tahlil istedi ama çok korkuyorum ilkini de 12 haftalık kaybettim😢