Frdvs Ben de 19 Şubatta kürtaj oldum. Bebeğimin kalbi durdu onuncu haftada. Cumartesi adet oldum ilk kez. Benim de kanamam tuhaf. Bir az bir hiç bir biraz fazla. Bitti sandım şimdi yine başladı. Normalde 5 günde bitiyordu bugün 6. Çok farklı normal adetime kıyasen. 😓 Senin de bayağı uzun sürmüş. Mutlaka hemen doktoruna görün derim. Benim de tecrübem yok canım.