Btl41 canım sağlık ocağında bende yaptırdım test değerlerimin yarısı düsük yada yüksek çıktı kansızlık kolestrol vs vs ama doktorum gebelikte olabileceğini söyledi normal dedi benim değerlerim için bende panik yapmıştım boş yere sonuçları kendi seni takip eden hekimine göster en dogru şekilde o yönlendirecektir seni