Ozderr benimde 4. Hamileliğim 3 de normal doğum yaptım tabiki zordu her seferinden sonra bir daha cocuk istemiyorum desem de yine istedik bende bakıyorum doğum videolarına korku bende de var ama sancı saati gittikce azalıyor 3. çocugumu 2 saat sonda kucağıma almıştımbunda da hızlı gelişir inşallah ama yine de nasıl başlıcak gece mi gündüz mü ilk sancı mı su mu gelecek diye düşünmeden edemiyorsun inşallah herşey yolunda gider bebeği kucagina alınca o masadan kalkmadan ağrın bitmiş oluyo ben normal doğumdan tarafım sonrasında ağrın kalmıyo bebeğinle ilgilenebiliyorsun