Hllswm Meraba arkadaşlar hem devlete hem özele takip oluyorum dolayısıyla iki haftada bir usg çektirmiş oluyorum sizce zararlı mı ?
Ebrs Hllswm ilk haftalarda bende 2 haftada bir gidiyordum canım. Ilerleyen aylarda ayda bir gitsende olur. Bende herhangi bi zararını görmedim Allaha şükür bebeğim sağlıklı
oguzs Hllswm isviçrede gebeler 3 veya en fazla 4 defa ultrasona giriyolar. radyasyon yok ama zararlı olup olmadığı tartışılır.
sydtns Ultrason cihazı ses dalgalarıyl çalışıyor herhangi bir radyasyon yaymaz zarar verecek sizin için koşturmaca içinde olmanız dışında zararı olmaz 🥰