Meryem12 aslında bu ikinci gebeliğim di bir tane kızım var çok şükür zaten sağlıksız bir gebelik ki böyle bir durum var diye düşünüyorum doktorum kızımında doktoru idi memnunumda ve işindede gerçekten iyi doktor işte insan yine de beklesem mi canlı mıdır diye tereddüt ediyorum doktorumada sordum hiç ümit yok mu gibi oda kesin konuştu açıkcası kürtaj biraz korkutuyor haftaiçi tekrar gidicem eğer yoksa zaten aldırırım çünkü kendiliğinden düşse bile yine içerde bi parça kalsa zararlıymış