Ebrualican Kasım ve belim Karnım çok ağrıyor Ne yapmam gerekiyor lütfen bir yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar
Sayrkann Ebrualican bizde bugun 25 haftalik olduk 🙂) bel agrisi arada vuruyor agliyorum agridan .. Esime yag ile masaj yaptiriyorum geciyor .. Doktoruma soyledim yapacak birsey yok bebek buyudgu icin normal dedi
Almilanur Sayrkann ya canım hatırladıgım kadarıyla pendik deydin sende medicalpark hastanesine gittin mi fiyatları nasıl
Sayrkann Almilanur canim gitmedim ama burdan bir arkadas ile konustum o arayip sormustu muayene 120 .. Normal dogum 3300 sezeryan 4000 galiba hatirladigim kadariyla