alparslanliva sevgi ne biliyo musun? Karnındaki bebeğin! Aşk da o, hayatın ta kendisi de o.. kimseye bu kdr hakareti yutacak kadar bağlanmamalı.. önce sensin bu hayatta.. bundan sonra da şahsi fikrim kendin ve bebeğin için yaşa, inan şuankinden daha huzurlu olucaksın. Ailen kabul ettiyse bir dk bile düşünme bence. Kendini ne zannedio ki acaba? Bulunmaz hint kumaşı mı! Bırak ne hali varsa görsün, sende önüne bak bundan sonra ki o da halinden utansın. Kimseye muhtaç değilsin hele ki ona hiç değilsin. Sakın unutma bunu..