Selvi45 benim de 21 haftalıkken o civardaydı ölçümler. Şimdi 26 dayız biraz daha gerilemiş. Gerçi ben bu kadar kolay atlatamadım. Kalpteki minik parlaklık da olunca down sendromu ihtimali artıyo. O yüzden amniyon sıvısı ya da nifty testi düşünebilirsin dedi doktor. O ihtimali söylemeleri bile uyku kaçırıyo. Genişleme değerleri düşünce biraz daha kulak ardı ettim. Allaha emanet.