Zeynep7777777 fts01 evet dua etmekten başka bişey gelmiyor elden Allah yardımcımız olsun siz proluton kullanıyorum dediniz ama şuan bulunmuyo o iğne nasıl temin ettiniz
fts01 Zeynep7777777 eşimin bi arkadaşı doğum yapmıştı ve onun da erken doğum riski vardo 2 tane ondan bulduk yoksa bizde bulamadık hiç bi yerde doktor en iyi çözüm pruloton dedi çünkü
Zeynep7777777 Sevvalacr bana da bi önceki kontrolümde altan bakmadı normal demişti bu sefer ben bakmasını istedim o şekilde anlaşıldı vajinamda bazen ağrı batma oluyordu
Bet0142 Sevvalacr bende var ama kac cm bılmıom canım o şaşkınlıkla sormayı unutmuşum ikiz oldugum için erken dogum rıskım vardı bı de bu cıktı ıyıce allak bullakım 🙄 evet progestan kullanıom
Bet0142 Songlkaraduman canım ben ultrasonla bakarken soledı benım aklımda dahı yoktu sormak vajınal muane olmadım anlıycan
Sewo Bet0142 banada elle bakti açıklık icin. Cati muayenesi denilen bu mu ki. Cok ağrıttı çünkü kendimi cok kastım
Bet0142 Sewo valla bılmıom ama çatıya da bakmıstır canım vajınal muane de bakmısken hepsını bı kontrol edelım demısde olabılır doktorun
Sewo Bet0142 ben 29 haftaligim rahim agzim kisaydi açıklık icin bakti. Demek istedigim cati kontrolu de bu degil mi acaba
Minam Sevvalacr kesinlikle bu süreci annenle geçir o zaman. Allah yardımcın olsun can taşıyorsun ne olacak ki biraz anlayış gösterseler
Zeliha66 Sevvalacr mutlaka takip.edilmesi lazim canim. Ihmale gelmez cok dikkat etmelisin allah korusun düsük yapabilirsin