MYSR Acemiannes yatamıyorum geceleri 2 saatte bir uyanıyorum sancılar yerli yersiz geliyor kasılmalar hat safha da :))
mcansum Acemiannes agrılar devam gelip gidiyor bugun kontrol vardı inmiş asagı baya yerleşmiş... haftaya catı mauyenrsi dedi siz oldunuz mu
Nryseda Acemiannes 36+4 üm. Gece sürekli uyanıyorum. Sürekli dönüyorum. Şuan birde nefes darlığı başladı. Nefesim bana yetmiyor gibi oluyor. Hayırlısı bakalım. Katlanıyoruz mecbur
meeese Acemiannes bugün 36+0 oldum benim de ara ara sancılarım başladı. Bazen ağrılarım fazla erken doğurcam diye korkuyorum 🤭 geçen hafta nst de ağrı olmadı hiç.
Acemiannes mcansum evet ben oldum 1 hafta sonra yine gel ebe de baksın dedi korktum ebe daha derin bakıyormuş nst da ağrılar çıktı
EsraTamer Inanilmaz derecede vucudumda batma var sizde de oluyor mu ? Fakat kasılma olarak hiç yaşamadım nerdeyse.
Acemiannes meeese bende de bu günlerde çoğaldı ağrı nst da ağrı çıktı ama erken doğum istemiyorum ya allah korusun zamanında gelsin🤲🤲🤲
Yagmurerol Acemiannes uyku diye bir sey yok, rahat pozisyon kesinlikle bulamiyorum 😒 sola yatmaktan artik solum agriyor. Bel agrisindan bahsetmiyorum bile😅 35+2 yim. Cati muaynemide oldum normal dogum bekliyoruz bakalim💓
Acemiannes Yagmurerol hayırlısı inşaallah rabbim bir avazda kurtarsın hepimize kolay doğumlar nasip etsin rabbim🤲👼👼👼
Zuleyhakaan Bende 35+3üm son gunlerde mide bulantısı başladı ve sağ kasığımda cok ağrı ve yanma var. Ikıncı gebeliğim ama ilkinde hiç yaşamamıştım bunları😔