Pln1994 Merhaba arkadaşlar idrarda proteinin eşit değil çıkması ne anlama geliyor ayrıca lökosit maya epitel ve yassı epitel değerlerimde yüksek çıkmış görünüyor anlayan varsa bu durumu yaşayan yorumlayabilir mi acaba tansiyonun yüksek olduğu için ilaca da başladım ondan bu değerler riskli mi sizce ?
Pln1994 Bumptious Tamam canım çok sağol teşekkür ederim dualarımızı eksik etmeyelim birbirimizden lütfen 🙏
Hasretsaka Gebelik zehirlenmesi şüphesiyle yapılıyor o testler göster biran önce doktoruna tansiyonda varmış hem
Pln1994 Hasretsaka Evet canım öyleymiş 24 saatlik idrar toplama tavsiye etti doktor da risk varmış dualarımızı eksik etmeyelim birbirimizden lütfen 🙏