SemaOkur b3nde 21 haftaligim bir haftadir vs akintilarim azaldi...Eskisine nazaran artik fazla gelmiyor.Sadece djn ilk defa yogun kivamda geldi su gibi degilde hafif kati seklinde anlatabildim mi bilmiyorum...Bundan sonrasi icin sanirim azalacak akintilar normale donecek hissi olustu bende