Sanane123 😖saçmalama bi sakin ol sende de uçuk çıkar alt tarafı çünkü senin bağışıklık sistemin düşük.öpme birdahaki sefere uçuklu dudağından.böyle herşeyden panik yapacaksan geçmez bu 40 hafta biraz sakin kal.benimde eşimde çok uçuk çıkıyor bikere öptü bidaha öpme dedim bişeyde olmadı çok şükür 23haftaya kadar sağlıkla geldik.