aysegulka328 sakin ol basit bir mantarda vajina içinde kaşıntı yapabiliyor.kefir al kefir iç vücuttaki mantarın dışa atımını sağlıyor günde iki bardağa kadar içebilirsin hiç bir zararıda yok aksine hamilelikte en önemli süt ürünü..benimde geçmek bilmeyen vajina içinde dışında mantar vardı dış kaşıntıyı bir şekilde halleşiyorum ama iç kaşıntıyı halledemiyordum bir türlü doktorum mutlaka günde iki bardak kefir içmemi söyledi gerçekten birkaç güne etkisini gördüm