Sabia Merhaba kızlar yarın 36 haftalık olucam inşalalh. Bütün hazırlıklarım bitti. Göğüs kremi almayı düşünmüyordum ama herkes al lazım oluyor diyor göğüs ucumda çok küçük zaten nasıl Çaltıcak canım yancak kim bilir? Sizce hangi markadan olanı almalıyım daha önce siz hangisini kullandınız?
iremdemir Sabia ablam lansinoh kullanmıştı canım çok memnundu. Ben de ondan almayı düşünüyorum. Bir de doğum öncesi başlamak gerekiyor bu kremlere hiç çatlama falan olmasın diye.
Busranur38 Sabia baby me aldim 25 TL e bebekten bı kere kullandım güzel yumsatti ..daha emzirmedim ama 😁