anapanda12 Hamilelik her kadın için farklı geçiyor zor oluyor biliyorum 22 haftalık bi gebeliğim sonlanmıştı şimdi ikinci gebeliğim ve yine 22 haftadayım bu sabah saat beş gibi kanama gördüm hastanedeyim dua edin bana lütfen... Bi ton zahmet iğne ilaç ve serklaj ameliyatı oldum Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın 🤲 Dualarınızı eksik etmeyin 😥🤲
Deniztaha anapanda12 haftalarımız aynı bende 22 haftadayım Allahım bebeğini ve seni korusun insallah bişe olmaz daha çok küçükler
Askkokuluyavrum anapanda12 Rabbim ayni acılarının tekrarını yasatmasın Sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin
Askkokuluyavrum anapanda12 amin canim benim bol dua et ya şafi zikrini cek bol bol Rabbimin duası üzerinden eksilmesin
ilkerbu anapanda12 Moral çok önemli geçecek hepsi önlemini almışsınız zaten inşallah sağ salim beneğine kavuşursun vakti gelince sen inan bebeğinde güç bulsun