Zelihaurgun canım yaş 31 risk tabii ki yüksek ama napalim oldu bir kere mesela şehir hastanesi üçüncü sezaryenden sonra yapmıyoruz tıp fakültesine gideceksin dedi kabul etmedi tip fakültesi ne ben gitmek istemiyorum öğrenciler yapıyor diye. Özele gidiyorum kordon da bağlaticam doğum normalde 2000 TL ymis 350 de Kordon bağlatma artı dördüncü sezaryen e her yer 1000 TL fazla istiyor o konuda zorlanıyorum 😣