Neslihann-38 Ben 4 nisan da sezeryan olucam kızlar fakat hastane epidural spinal için ekstra fark istiyor ama spinal ve genel aynı ücretmiş kafam iyice karıştı neye karar vermem gerekiyor yardımcı olur muusunuz
Aylinannesi Neslihann-38 yuh ya bunlar soyguncumu benim hastanede ücretsiz 😒 spinal olucam bende 1 nisanda
Aylinannesi Neslihann-38 oha ya ben spinal sezeryan oda filan hepsi 1000 tl. Yanımda annemle eşim kalıcağı için sadece 75 tl fazla vericez 🤷🏻♀️☺️