Nata97 Bugyn tam 31hafta olduk. Ama sabah kalkinca hafif pembe kan gibi akinti gordum. Hep akintim oluyordu hamilelikden dolayi. Sizce bu nishanmidir ya da nedir? Cok korkuyorum. Bide aslnda aksham cizikdende dolayi ola bilir ten cizilmesinden de ola bilir. Boyle sorun olan oldumu? Yardim edin
bebekteyaparimkariyerde Nata97 kanla alıntı arasında gark var güzelim.nasıl bişey sümüksü pembe bir akıntımı normal kanımı?riske atmayıp bi doktora görünsen için rahatlar
Hilossss Nata97 en ufak bir kanama yada alıntı bile olsa ara demişti doktorum mutlaka aramalısın numarası yoksa da gitmelisin ihmal etme canim
esra_nur Korkma canım içten değildir belki de. Önce ona emşn almaya çalış. Eğer için rahat etmezse sırf için rahat etsin diye doktora git bence bişey yoktur
Nata97 bebekteyaparimkariyerde esra_nur Yani gozle gorunmeyecek miktarda. Sadece sabah gordum hala yok kan. Sumuksu deil hayir, bende akinti hep oluyor onla beraber gordum. Inshallah bishey yoktur gun icinde takipdeyim