Scarlett Merhaba bi önceki postumda suyum azaldığı için belki pazartesi sezaryen olacağımı söylemiştim. Gebeliğimin başından beri mantar enfeksiyon uğraşıyorum ve su gibi akıntım var. Bugün doktoruma suyumda azaldığı için sızıntı olabilir mi diyince turnusol kağıdı verdi mor renkli gece koy pembeye dönerse beni ara dedi. Bende koydum 1 saat sonra wc gittiğimde baktım pembe olmuş. Doğum daha mı erken olur bu durumda zaten pazartesi dediği için panik halindeyim iyice kafayı yemek üzereyim. Bayadır var bu şekilde akıntı zaten hep suyum alt sınıra yakındı. Sabah mı arasam doktoru bu saatte mi arasam bilemiyorum. Kafam darma duman
Wicca Scarlett Mesaj atın en olmadı gittiğiniz hastanenin aciline giderseniz onlar da doktorunuzu arayabilirler.. Eğer suyunuz çok sınırda ise... Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
YavuzunSelini Scarlett Benimde sizintim vardı turnusol kagidiyla anladık suyumda azaliyodu amnisure testidet istedi doktorum ondan sonra zaten kesinlesti ve yatisim yapıldı 36+4 de 😊
Drsnbyfatma Scarlett Bebek hareketlerin normalse bişey olmaz kuzum ancak biraz erken gelir 36 haftada sıkıntı teşkil eden bir hafta değil bildiğim kadarıyla 🤲🏻Rabbim yardımcın olsun
ftm_syt şimdi msj at bence sabah erkenden ara kacinci haftandasin rabbim saglikla sag salim kucagina almayj nasip etsin😊🤲🏻
Scarlett ftm_syt sat a göre 36 oldum 😞 sabah erkenden arayayım o zaman. Çok korkuyorum ya hemde makat geliş kızım zaten dönmedi mecbur sezaryen olmam lazım hpv pozitifim. Eğer bu suysa ben 1 aydır belki su sızdırıyorum demekki inş bi sıkıntı olmaz bebeğimde
Scarlett Wicca mesaj atıyorum şimdi sabahta ararım iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏼
Scarlett YavuzunSelini sabah aradım bende mor kalırsa suymuş boşa telaş yapmışım. Cumartesi kontrol var yine azalma devam ediyorsa pazartesi alıcaklar kızımı
Arsmngmz YavuzunSelini nerden aldınız turnusolü ben bulamıyorum süpheleniyorum arastorıyorum yok hastanede vermedi napıcam
Scarlett Drsnbyfatma erken gelicek gibi suyum baya azalmış çünkü pazartesi alıcaklar sanırım inşallah küvözede girmeden atlatırız 🙏🏼