NisanRana Fadiiiik bana göbeğin inmiş diyorlardı sinir oluyodum nereden biliyonz bebegimn poposu yukrda inmedi die halbuki alakası yokmuş herhalde herkes çok yorum yapınca iyi bişi bile diyen olsa insan sinir oluyor artık😂😂
Fadiiiik NisanRana aynen ya insan sinir oluyo öyle bilselerde gıcık oluyor😂 bu hormonlar aşırı değişik valla 😁 İnsanı ne durumlara sokuyo..
Fadiiiik NisanRana erkek cnm kilosu son gitiğmde 2000gr. Dı bakalım pazartesi gene gidices nasıl olmuş 😘senin minik kızmı
Ummuskaan NisanRana aynen 2 gündür var adet sancısı gibi sancı ama bebişim zayıfmış doktor öyle dedi 2550 gr
Esmstf NisanRana 35+6 dayiz oglumla en son 35+1 de gittik 2600 du haftaya kontrol tekrar😊 bende sanci falan yok da korku cok fazla kotu bise olacak gibi panik yapiyorum
Smyyglgn54 NisanRana nefes darligi sikayetim var🤦♀️😞gunlerdir uyuyamiyorum Benim bebegim 3.550 gr 🙊 haftasına göre bihayli gelişikli
Nryseda 36+4 oldum bügün. Çok şükür iyiyim. Sancı falan yok. Sadece bel ağrısı çekiyorum. 35 haftalık ken 3.850 dedi doktor. İki hafta daha normal olmazsa sezaryen olur dedi. Pazartesi kontrol var bakalım
NisanRana Nryseda maşallah nasıl yapiyosunuz ben okadar yiyorum geçen hafta 2609 şu bu hafta 2730 olmuş
Majun NisanRana benim de 2 gundur adet olacak gibi agrilarim oluyor. 36. Haftam bittivbugub 2850 gr olmus bebisimiz
ozturkburcin 36. haftamıza girdik bizde 2 gün önce kontrolümüz vardı kilomuz biraz önden gidiyormuş 3000 gram şu an da 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var ama kasıklarımda sancılar başladı bir kaç gündür göbeğimde aşağıya indi 🙈
Nryseda NisanRana sorma canım yaa çok iştahlıyım. Yemeyeyim diyorum. Ama olmuyor. Doktor dikkat et dedi hamur işi yeme dedi. Ama miğdem alıştı bir kere sürekli atıştırmak istiyor