ElfmRyhn Kızlar haftaya nasipse sezeryan olucam ama bu hafta da günde 2,3 kez büyük tuvalete çıkıyorum böyle olan var mı🙄
edashh ElfmRyhn bende oldum bu 37 yada 48 haftalarda bebege yer açmak için bagırsaklar temizleniyormuş öylr yazıyor programdada bende korkmuştum çok kötü oldum çünkü
AygyulSina ElfmRyhn ihsal sivi kaybina neden oluyor doktoruna bildirsen iyi olur bir tanıdığın erken dogum yapti ihsal oldugu icin
Ruyam34 ElfmRyhn ishal ise normal Doğum habercisi oluyor başka kötü olarak düşünme son haftalarda Doğum öncesi hazırlık vücudun die biliyorum
Ayazipek ElfmRyhn doktoruna danış muhakkak çok yakın bir arkadaşım ishalden dolayı yatış yapıldı iki gün sonra Doğum yaptı 🧐 geçmiş olsun vaktinde zamanında sağlıkla gelsin Bebişiniz 🤗
ElfmRyhn edashh aynen karnımda tuhaf bi ağrı da bol bol su içiyorum bakalım sıvı kaybediyorum diye sanki günler de geçmek bilmiyo
Elfsr12 ElfmRyhn 38+1 oldum benimde sezaryan olacak sabah öyle bir ağrıyla uyandım ki ishal olmuşum gün içinde devam etmedi ama böyle mi oldu sizinde 😔
ElfmRyhn Elfsr12 benimde gün içerisinde karnıma ağrı giriyo çok şiddetli değil sonrasında tuvalete çıkıyorum ara ara böyle oluyo
Drrr Bende de gecen hafta oyle oldu ama gunde 1 ya da 2 kere oluyordu.Ama bende hala cok cabuk,36ci haftaya yeni girmisim.neden ola bilir ki acaba ?
Selvis ElfmRyhn ishal için normal doğum belirtisi deniyor. Keza benim ishal değil de hep 2 güne bir tuvalete çıkarken son günlerde her gün çıktım iki kez çıktığım da oldu. Ama ishal değildi. Sonuç: doğum yaptım 😊
Selenaygur ElfmRyhn canim sezeryan olmadan normal dogurabilirsin cunku bildigim kadariyla ishal en yakin dogum belirtisi ☺