Akays canım ben devlet hastanesinde yaptırdım özele gerek yok bence sabah aç karna gidiyorsun hatta akşam 8 den sonra bişey yemiyosun doktorun 50 gr veya 75 gr yükleme yapabilir onu kendi belirliyor aç karna ilk kan veriyosun sonra şekerli su gibi bişey içiyorsun 50 gr olursa bi saat sonra kan veriyorsun 75 gr olursa 2 defa birer saat arayla kan veriyorsun bana 50 gr yaptı bende şeker çıktı ama ben akşam dan yemek falan yemiştim gece sabah unutmuştum şeker yüklemem olduğunu sonra endokrine gönderdi orda da 100 gr yükleme yaptılar onda akşam 8 den sonra hiç birşey yemedim gayet normal çıkmıştı