MirayAdaa35 Kızlar 30+6 haftamdayım biraz ağrılı geçiyor sancılı süreç nst bağlandım ama hersey yolunda dedi sancim çıkmadı sadece enfeksiyon kapmışım bol su içiyorum yanma falan yok. Geceleri yatarken sağdan sola dönerken zorlanıyorum acaba ağırlaştım diye mi
Srfn11 MirayAdaa35 Altina agri vuruyorsa normaldir cocugun kafasida cnku donmustur artik o baski uyguluor ben29. Haftamdayim bugun inceden tiz agrilar vurmaya basladi ztn nst de agrin cikmadgna gore sknti yokdemektir canim benimmm tedirgin olma hic 😊😊😊😊😊
Ggizemsnl MirayAdaa35 ben 18+2 deyim nefes alırken bile zorlanıyorum ve sadece 2 kilo aldığım halde. Çıktık normal bence canım
Burcu3572 MirayAdaa35 bende öyle idim sağdan soldan baskı ağrı vardı doktora gittim normal dedi karın yapın dar mı bebekler sıkıştığı içinde olabilir