Handeaslan39 [bilinmeyen] ne zararı olacak canım ye pişirip yiyorsun sonuçta ben hep yiyorum her gün birşey olmaz sucuğun ne zararı olacak ?
1PrensAnnesi [bilinmeyen] bana pişip yemeside yasak doktorunuz sizde bi sorun olsa uyarırdı zaten uyarmadıysa yiyin afiyet olsun hatta benm içnde yiyin 😊
Seydaeksi Sucuk salam sosis işlenmiş ürünler olduğu için oldukça zararlı doktorunuz söylemedi mi yasak bunlar özellikle diye😊 Çok fazla tüketildiğinde işlenmiş ürünler düşükle sonuçlanan gebelikler bile var ayrıca bebeğiniz için birazcık kısın derim sağlıklı beslenmeleri gerek bende çok seviyorum üçünü de ama hiç yemedim hamileliğimde iki ay daha sabır sonra yicem inşallah😊😍
Handeaslan39 [bilinmeyen]pişmiş olduğu sürece bir sıkıntı olmuyor doktora sordum iyi pişirdiği sürece bir sıkıntı olmaz dedi ilk gebelıgım de de yerdim sımdıde yiyorum her gün yanı 🙂
TubaKorkmaz Şarküteri ürünlerin sağlıklısz olduğunu tüm doktorlar söylüyor internete bile yazsanız çıkar bence tüketmeyin ben cips kola hazır dondurulmuş gıdalar beyaz ekmek vs çoğu herşeyden vazgeçtim elimden geldiğince Organik beslenmeye çalıştım
Kaju Sucuk kasap sucugu olursa sikinti olmaz isil islem gorenler vs sorun. Ama tabi hele bide haftada bir yemek dahada iyi. Caniniz istiyorsa iyi pisirip yeyin bence. Tabiki dr lar hakli hersey cok zararli ama bunlara dikkat etmek icin hamile olmaya gerek yok zaten normalde herkesin dikkat etmesi gerekir.
Handeaslan39 Kaju aynen bende kasap sucuğu alıyorum markettekilerş almıyorum hiç en güzeli kasap memleketten getirtiyorum 🙂🙂
reflesha [bilinmeyen] banada yasak aslinda toksoplazma karsi bagisikligim yokmus birkac kez iyi pisirip yedim cok istersen arada ye ama abartmamak sartiyla
Sanemiko reflesha yaaa benimde aynı cnm 🙁 ödüm kopuyor birşey olucak diye. Etleri çok pişirmeye çalışıyorum, dışarda yerkende iyi pişmiş hazırlatıyorum.sucuk falan zaten hakgetire nerdeeee😂🙈 sebzeler çok iyi yıkanacak. Senın dıkkat ettiğin başka şeyler var mı? Kediler hariç onlardan da uzak kalmaya çalısıyorum tabi 🙈
Handeaslan39 Bu kadar kasmamak lazım bende doktoruma sordum çok pişmiş olursa ye dedi ve dedıgınız gibi kasap sucuğu market sucukları piliç oluyor zaten 🙄
Ebru [bilinmeyen] bence yemeyin çünkü o sucuklar çiğ olarak bekliyo ve bakteri üretiyo sonrasında pişirmişsiniz pişirmemişsiniz bişey farketmez, toksoplazma bebeğin beyin gelişiminde ciddi problemler açığa çıkarabiliyo
Seydaeksi Ebru kesinlikle çok fazla değil ömrümüzden 9ayı onlara versek ölmeyiz sonuçta herşeyin fazlası da zarar abur cubur hep zarar normal hayatta da kısmak lazım tabi ama en azından bebek varken dikkat edilebilir diye düşünüyorum birazcık zevklerimizden ödün vermemiz gerek😊😍
EdaMinaKele [bilinmeyen] bana doktorum sucuk salam sosis gibi şarküteri ürünlerin zararlı oldugunu söylediği icin ben tüketmiyorum açıkcası ama canın cok istiyorsa 1-2 kaç kezden bir şey olmaz heralde genede doktoruna sor bence eskiden olsa annelerimiz herşeyi yiyip içermis doktora bile gitmezlermis böyle kontroller vb ama şimdi herşey saglıklı yetişmiyor tabi dikkat edilemesinde yarar var
Gulden Bence tedbirli olup yememek daha iyi. Zararlı diye biliyorum.Çok canım isterse kasap sucuğunu iyice pişirip tostun içine 3 dilim koyup yiyorum. Ama o da nadir.. En son 1 ay önce falan yemiştim. En iyisi yememeye çalışmak.
Busraa 2 yıl boyunca geleneksel sucuk yapan bir yerde çalışan gida mühendisi anne adayi olarak şunu söyleyim nasıl yapıldığını bilseniz hanimlar degil hamileyken normal şartlarda ağzınıza almazsiniz 😁 hamileyken zararlıdır değildir o konu tamamen sizin ve doktorunuzun arasında fakat onerilmiyor cunku kasapta olsa fabrikasyonda olsa işlenmiş ürün olarak gecer sucuk. Nacizane fikrimi söylüyorum 😌
Handeaslan39 Busraa kız bende tanıdığım yerden alıyorum yapılırken gördüm denetlemeciler geldi ve bir sorun çıkmadı bir yer daha vardı orada bir çok şey çıktı ben zaten genel olarak istanbuldan almıyorum marketlerden de oradan alıyorum siparişle geliyor babaannemlerin komşuları hatta İstanbul'a bir çok yere veriyorlarmış 🙂 Heryer aynı değil mahalesef kısmileri ınsanları zehirliyor işte ama güvenmesem görmesem nasıl yapıldığını asla almam ve tanıdıklarım olmasa
Sanemiko reflesha Allahımm korusunn bebişlerimizi napalım biz elimizden geleni yapıyoruz 🙏Ama her istediğini yiyen hamişlere imrenmıyor değilim 🙈☺