Dyglila mervekaya0658 ayrı ayrı güzel isim. Ama birlikte uymamış gibi. Ama önemli olan sizin tercihiniz😊
mervekaya0658 Dyglila ya bende öyle düşünüyorum ama eşim miran istiyor yanına ne koyacağını bilemedim ben çınarı kullanacağım sırf o istiyor diye koyuyorum
mervekaya0658 Mucizeemm miranın 3 anlamı var biri Beyler ikinci barış ve huzur üçüncü sevindirici huzur veren gün demek canım
mervekaya0658 25agustos yok canım 39. Haftadayım 4. Aydan itibaren düşünüyor diziden duymadık ama zaten ben çok beğenmedim ama o istediği için kabul ettim
mervekaya0658 25agustos işte zaten iki isim biri sen biri benim istediğim olsun diyor ana ben hep onun bulduklarını beğenmiyorum ve Kürtçe işimi istemiyorum yanlış anlaşılmasın ama söylenmesi zor telafuzu zor
Lavanta01 Birlikte cok karistirilir bu isimler, ben okurken Minar Cinar diye okudum mesela. Tek isim her zaman iyidir , 2 isim evlenince kendi soyadini da kullanmak isterse baya uzun olur.
mervekaya0658 Lavanta01 canım erkek zaten tek soyadı oluyor ama maalesef eşimle hiç ortak isim bulamıyoruz bu yolar başvurduk attık çınar diye seslenicem bakalım
mervekaya0658 Dyglila canım iki isim biri sen biri ben diyorlar yani onuda kırmak hiç istemiyorum gönlü olsun istiyorum
senasilayildiz mervekaya0658 kimse önemli değil bence annesi sensin babasıda eşin sizin kararınız bence çok güzel uymuş sonuçta çocuğu sürekli Miran Çınar olarak çağırmicanız ya Miran ya Çınar dersiniz ikisini birde deseniz bence uymuş 🥰
Dyglila mervekaya0658 o zaman kimsenin dediğine kulak asmayıp o isimleri koyacaksın canım. Çünkü eşininde kendininde gönlü kalınsın istemiyorsun. Burda kim ne derse desin o isimleri koyarsınız. Kimseninde gönlü kalmamış olur 😊
mervekaya0658 Ebrumila öyle mi diyorsun Kürtçe isime benzemiyor demi ve söylenmesi zor değil demi seslenemiyorum öyle düşününce