Alimemila Canım öncelikle geçmiş olsun. Ben gebelik öncesi yaşadım ve 9 gün hastane de yattım bu sebepten su çok önemli bol bol tüket bende tüketiyorum 2.5-3 lt içiyorum ama hala korkuyorum şimdi hamileyim daha da korkuyorum açıkcası. Allah korusun. Doktorunla görüş mutlaka. Ben çok ileri derecede atlattım ateşlenirdim zangır zangır titriyordum çıkacağı zaman. 9 gün hastane de yattım birde onun öncesinde doktorlar anlmadı enfeksiyon geçirdiğimi aman Allah kimseye vermesin valla. Gerçekten felaket tellallığı yapmak değil niyetim ama peşine düş derim.