Guneskiz05 Kızlar 14 haftaligiz ama 3 gündür kasiklarimda bicak gibi saplanan agrilar oluyo. Ozellikle sol tarafımda, gece yatarken, uzanirken, yururken, otururken surekli oluyo. Sizce normalmi bu haftalarda bu seklde agri olmasi
iremsozer1 Guneskiz05 benimde oluyor özellikle solda , sağa ara sıra giriyor hep okuyorum çoğu kişide oluyor normal demekki
Aysedgrlikrkmz Guneskiz05 bizde 15 haftalık olduk çok şükür aynı durum bende de vardı normalmiş aniden girip çıkıyor özellikle uzanıp kalkerken Rabbim korusun hepimizin bebeklerini inşaallah
Ggizemsnl Guneskiz05 canım o haftalarda bende de oluyordu ara ara gidiyorsa ve kan gelmiyorsa hiçbir sıkıntı yok ama devamlı bir ağrın varsa ya da lekelenme tarzı bir şey olduysa doktoruna danış. İhmal etme şimdiden geçmiş olsun 🙏
Nazoliii Demekki bebis sol tarafta orda baski oluyor normaldr bu zamanlarda kasik agrisi olmasi normal 🤗 cok agir olursa sor yinede 🌼
Guneskiz05 En son kontrole gittiimde sol tarafimda cok kucuk bi kist oldugunu soyledi doktorum, ama herhangi bi sıkıntı olmadigini takip edicegini soyledi. Ama ozaman bu kadar agrim yoktu arada sirada olurdu. Ister istemez kafama takiyorum bende