eylulmin merhaba ben normalde adetime göre 7 haftalıgm ama ultrsnda 6 hafta 3 günlük ve kalp atisini bugün göremedi doktor kesen kucuk bebek küçük dedi çok endişelym benim gibi bunu yasynlar varmı acaba?
serdenli eylulmin benm adetime göre 8 haftalıktı ama ultrsonda hep iki hafta geridem geldi geç döllenme demişti doktor yani 6 haftalıkkem duymuştm altıncı haftanın sonuydu
Mel0s eylulmin benim doktorum 6 haftalikken cok kucuk dedi dnletmemisti 10 haftadn snra dnletmisti ama gosterdi kalbinin atisini
eylulmin Hmm belki benimde geç döllenme olabilir haftaya belli olck ama smdiden çok üzüldüm Kubracma 6 haftalık duymsmydnz
melegiminannesi 5+4 de yeni olusmaya başlamış kalp atısı dedi 1 hafta sonra tekrae gel dedi 6+4 de duydum suab 14 haftalık miniğim ❤ sıkıntı yapma kuzum minnacık daha nokta kadar onada zaman ver yerine alışsın 😀
eylulmin Kubracma teskkurler bende öyle yapyrm melegiminannesi evet doktor dedi kesen küçük bebek kcuk dedi bide kanamam yok . sancim falanda yok
eylulmin Mel0s zaten kalp atışı dinlenmyor ama hani kaLP atisi varsa gozkuyor . bakalm haftya gel dedi ama piskolojk olrk alt üst oldum
eylulmin Yasmnnn benim suan ultrasonda 6 hafta 3 gün ama kalp atislarni göremedi çok tedirgn oldum. ama adetime görede 7 hafta ckmzda kaldm
BlsnMhmtKvc eylulmin yanlisiniz olabilir mi acaba ben net bir şekilde dinledim kalp atışını 125ti hatta atış
Mel0s eylulmin dua et canimole herseyide takma kafana veren allah sonucta insahh guzel haberlerle gelirsin ❤️
eylulmin BlsnMhmtKvc olabilir bilmiyorum genelde 10 haftalık dinleniyor diyorlar doktor zaten sadece ultrsnda baktı ve kalp atışı yok dedi . BlsnMhmtKvc insllh bende duyarm haftaya. s
BlsnMhmtKvc eylulmin içini ferah tut olumlu düşün olumlu olsun geç olsun güç olmasın demişler en onemli şey dua guzel hberlerini alırız insallah 😊