ipek0108 kadın doğumcular bakıyomu bu durumlara yani vajinal sorunlara siğil isilik mantar va gibi durumlara. Ben evlendiğim ilk sıralar kaşıntı çok oluyordu doktora gittim bana mantazol diye bi krem verdi bende onu hergün yatarken temiz ve kuru şekilde sürdüm yattım onbeş gün den geçti çok şükür şimdi hiç öyle bi sorunum yok. Ama yine de kontrol ettiemem gerek sanırım normal doğumu etkiliyosa. Doktoruma danışayımmı bakar mı o yoksa başka doktora mı gideyim😕