dishonest suan 34+1haftalıgım 24.haftadan beri yatıyorum erken Doğum riskim var geçen hafta doktora gittiğimde nst de sancım çıktı doktor ilaç verdi sancı kesilsin diye ama suan bile hala kasıklarım agrıyor😔 korkuyorum bebeğim doğup küveze girer diye 😔 kasıklarım rahatsız edecek kadar agrıyor yarın.doktora gitsem mi Pazartesi’ye kadar dayanmaya mı çalışsam kızlar 😔?