Mervee92 Selam herkeze kızlar acaba spinal sezeryan sonrası odaya gelince üstünü giydiriyorlarmi yoksa uyuşukluk geçincemi giydiriyorlar😊
Hllswm Mervee92 dogum yaptıgın hastaneye göre değişir mesela bende hemşireyim hastalar gelince üstünü giydirmelerine izin veriyorum bacaklarını hissedince altını da giydirmelerini söylüyorum bunun bi kriteri yok