YaseminSerhat 22. Haftadayım, akıntım çok oluyor sürekli ped değiştiriyorum yıkıyorum vesaire. vajinamın sağ tarafında küçük bi şişlik var tam göremesemde kızarmış gibi ve biraz acıyor, böyle bişey yaşayan var mı acaba mantar mı oldu ya da başka bişey bazen travogen sürüyorum kaşıntısını alıyor ama akıntı dolayisiyla tekrar kaşıntı ve kızarıklık oluyor.
Gizemmciik YaseminSerhat canım çok geçmiş olsun. Bende sürekli yaşıyodum doktorum fitil verdi 3 li bir fitil hemen gecti, aglıyodum kasıntıdan yatamıyordum sureklı yıkıyodum gecmıyordu bu fıtıl super cıdden hemen kesti doktoruna bı danıs kuzum
260814 YaseminSerhat benimde öleydi naptıysam geçmedi hatta burayada yazmıştım sonra doktorum travazol verdi günde 2 kere sür dedi sabh ve akşam yatarken kuru olcak ama dedi hemn geçti şişmişti bide çok fenaydı
Ozkansultan YaseminSerhat bende 22 haftalık hamileyim canım dediğin gibi ara ara oluyor ben ilaç kullanmıyorum bizzat ebem söyledi sirkeli suyla pamuk ile temizliyorum her wc ye girdimde ve çok rahatladım ped kullanma tavsiyem daha çok kızarıyor onun yerine makyaj temizleme pamuğu koy iç çamaşırına
Deletedmom381 YaseminSerhat Canım öyle bir şişlik varsa direk doktora git. Ben hamile kalmadan önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ve anlattığın durumları daha şiddetli bir şekilde yaşadım sanırsın vajinam iki kat büyüklükte oldu. Felaket tellallığı yapmak değil niyetim yanlış anlama benim birde enfeksiyon geçirdiğimi anlamadılar 9 gün hastane de yattım evde hiç uğraşma birde hamilelik var doktora git canım.
Kezibann Bende de oluyordu ilk enfeksiyon dedi doktor fitil falan verdi baya temizledi sirkeli suyla yikiyordum surekli temiz tutmama ragmen oldu 38 . Haftamdayim hala var gecen gittim mantar olmus dedi doktor yapicak bisey yok dedim herseyi yaptim cunku
Eminel YaseminSerhat o amilelik akıntısının nemli kalarak mantar oluşturdupunu söylemişti doktorum, 30. Haftadayım ilk başlardan beri çekiyorum, fitil kullanmak doktor kontrolü ile tabi, çok iyi geliyor
Kaya1902 YaseminSerhat ped takmamak gerekmiş benim de haberim yoktu afedersin akıntı çok olduğu için bende iç çamaşırıma gelmemesi için günlük ped kullanıyodum hava almadığından o bölge nemli kalıyormuş ve mantar oluşumuna ortam sağlıyormuş bide parfümlü tuvalet kağıtları
Elif7781 YaseminSerhat kabusum oldu artık idrar yolu enfeksiyonu dediler ilaç fitil ne varsa kullandım sürekli yıkıyorum geçmek bilmiyor deli gibi kaşınıyor yine soylicem doktora bakalım ne dicek 😒