Fadime3543 canım beş buçuk haftalıkken gittim aynı şeyleri söyledi doktor, ultrasonda dört haftalık gözüküyor kese küçük kalp atışı yok ama endişelenmeyin sekizinci haftayı bekleyelim dedi daha sonra sekizinci haftada gittim her şey normaldi büyümüştü. O yüzden çok kafana takma dua et sekizinci haftada tekrar git😘