Anonimane_150 Arkadaşlar yüzümde deri altında minik minik yag butonları olustu bir kaç yıldır sol cenemin etrafında vardı şimdide gebelikle birlikte sağ ceneme ve her iki yanaklarıma kadar cıktı çok kötü gözüküyolar. 😭😭😭 Buna cozum bulabilen iyş bir doktor hala bulamadım. Ne yapıcagımı bilmiyorum. Kılo aldıkca kendimi daha çok çirkin hissetmeye başladım. Bana antalyada iyi bir dermatoloji uzmanı onerebilecek olan varmı varsa nolur yardımcı olsun. Daha oncede bu tarz post actım kimse yardımcı olmadı. Cok caresşz kaldım nolur yardım edin 😭😭😭😭😭😭
yamacinannesi Anonimane_150 memorialde banu hanım var canım. Ben bebeğim için gitmiştim memnun kaldım
Anonimane_150 yamacinannesi orayada gidicem. Artık kapı kapı doktor gezmekten cok yoruldumm ama yapıcak birşey yok. Çok teşekkür ederim yorumun için