Yasmnnn Merve0625 benn😊 hemde aynı ay ama tüplerim açıktı açık olsada faydası oluyormuş hsg sayesinde cok hamile kalan var
Merver Merve0625 ben kaldım o ay polikistikovet var film cektirdim tedavi için adeti bekliyordm tekrar ama o ay hamilr kaldım
Hulyalp Merve0625 4 kere cekildi 3u pespese daha siddetli verildi yine de kasilma sonucu gecis olmamis. Hamile de kalamadim tup bebek oldu. Tavsiyem narkozlu cektir.
Merve0625 Hulyalp bende normal çektirdim inanılmaz bir agrım oldu. Geçen ay çektirdim bu ay hamile kaldım. Benim gibi olan var mı diye meral ettim açıkcası
Minnosizmmm Merve0625 ben 2. Ayında kaldım çünkü ilk ay prolaktinim yüksek çıktı 2. Ayda ilaç kullanırken hamile kaldım ama kimyasal gebelikmis . Hsg çekilmeden önce 8 ay ovulasyon testi yapmama rağmen gebelik olmamıştı
Hulyalp Merve0625 hmm devamini okumamisim canim. Genelde kucuk yapisikliklar varsa aciliyormus hamile kalan cok evet bana denk gelmedi o sans 😊
Aysegul06 Bende kaldım çekildikten bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim çok şükür :) kafanıza asla takmayın içiniz ferah olsun her şeyin hayırlısını isteyelim doğru zamanı vardır mutlaka şartlamayın kendiniZi Allah isteyen herkese nasip etsin