sso 24 yada 25 ti başladığımda doktorumda ıyi ki geldin dedi. Böyle olunca lohusalikta da geçmiyor ondan sonra anne mutsuz olunca bebek te huzursuz oluyor dedi. Eşim bile şaşırdı değişime
Doktora eşim dedi ki 'ben hamile diye istemiyordum gelmesini fakat ıyi ki gelmiş o rahatladı ben daha çok rahatladım dedi adam şaşırmıştı resmen ne yapacağını. Bu arada şunu da söylim hiç bir doktor bebeğine zarar verecek bir ilaç vermez. Ayrıca bende sağlıkçı yım onun için korkmadım bana ilaç vermesinden. Olur da doktora gidersen sakın korkma. Çok geçmiş olsun