Selinarslann Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim 2 gündür alttan hep sancı vuruyor bıçak saplanıyor gibi ayın 6 sında doktor randevum var ilk hamileliğim sizce normal bi durummu yoksa doktora hemen gitmelimiyim?
Eminef2161 Bugün acile gittim bu yüzden bir sıkıntı görmedi çok sağlıklı Allah’a şükür sebebi yok dedi doktor alttan muayene oldum serum taktılar eve gönderdiler sadece devam ederse apandis olabilir aksatma dediler