mavi ben hamile olduğumu özellikle bel ağırlarım sayesinde anladım. Kasıklarımda zaman zaman ağrılar olurdu. Ama bende yerleşme kanaması gibi bir durum olmadı. Ama dediğiniz gibi olabilir. Şimdi 14 haftalığım hala zaman zaman bel ağrılarım oluyor. Eğer imkanınız var ise bir doktora görünün. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 😊