Yasemin22 ben öyle oldum canım. İyice stres olmuştum doğmıcak die. Her gün bi buçuk saat yürüyüş ve evde squat yaptım son haftada. Bebeğimin dw suyu çok azaldığı için suni sancı veeceklerdi bi gün daha bekliyim dedim bel ağrılarım sancıya dönüştü mucize gibi. Ben de yürüyüşten dolayı ağrıyor sanmıştım belim ve alt kemiklerim. 2 gün nişan denilen şey geldi jer akıntıda. 40+1 e girdiğim gece doğum yaptım 4 gün önce . Yani herşey 2 gün içinde oldu bitti canıö. Sabret