EliffG Kızlar bugün randevum vardı çatı muayenesi yaptı doktor. İlk yaparken canım yandı bağırdım sonra biraz bekledi tek parmakla deniyim dedi. SOnra eee normal olur mu müsait mi dedim iki parmakla zor gibi de tek parmakla olabilir Doğum zamanı tekrar bakarız dedi🙄 bu ne demek?
Minifasulye EliffG bu çatı meselesini ben anlmıyorum ama benim doktorun jiç altyan muayene etmedi doğuma kadar beni gayette normal doğurdum 7 saat sancı çektim 3 kere baktı sadece çok canımı yakmamak için çünkü cidden bu çok can acıtan bişey