Nesoo Kızlar merhaba netten evde hamilelik öğrenme metotları gördüm. Çamaşır suyuyla olanı denedim. Daha önce deneyip doğru çıkan var mı
Handeee7997 Nesoo oluyor cnm domestos değil diğerine yapıcaksın köpürürse bilki gebesin normaldede asitli olduğu için köpürür ama bufazla köpürüyor cnm bende bi arkadaşım hemşire ondan öğrendim 😊😊
Haticekckylmz Nesoo oluyor canim bende denedim sabahi bekleyemedim 2ayri testle yaptim oldu ertesi gun ( 5 tl ) 😂 test aldim ondada cikti
Kekmez Nesoo bacım sen bıkmadınmı gidip bir test al 5 liraya çıkıyor yani hergün hamileyim diyorsun yada böyle garip şeyler deniyorsun neden buna gerek duyuyorsun yap bir test ümmet Muhammed aşkına yazık sana da yahu
Nesoo Esa daha adetime 7 gün var. Yarın alcıam ama çok erken diyo herkes. Kendimde netten bakınırlar gördüm yaptım 🙂
Nesoo Handeee7997 netteki resimde bardağın yarısından fazlası köpüktü. Bende o kadar çok köpük olmadı ama. Ne kadar olması gerekir tahmininiz bilginiz var mı
Nesoo Haticekckylmz daha 7 gün var adetime sabredemiyorum 🙂 köpük çok mu olmalı sizin bilginiz var mı
Haticekckylmz Nesoo benimde adetime 1hafta vardi dedim olmaz icime dogdu 2sindede cikti inanamadim sabah test aldim ondada cift cizgi cikti salida kanda beta 240 cikmisti adetime 4gun vardi kanda cijtiginda
Handeee7997 Nesoo evet biraz köpürüyor cnm sen yinede test yap kan testi yaptır güvenme pek çamaşır suyuna😊
Haticekckylmz Nesoo benim okadar cok olmadi camasir suyunu dokunce azbi karistirin yaziyordu kopuk kopul olmadi limon dis macunu bircok seyle bakiliyormus