Didems Selam kızlar , 24 haftalık gebeyim ve ağır bir idrar yolu enfeksiyonum var kızkende vardı ama senede 2 3 kere falan nüksediyordu, neyse gebeliğim sürecinde çok ağrılı , kaşıntılı yanmalı oldu doktorum fitil, krem suda çözünen ilaçlar falan verdi kullandım ama geçmedi, sirkeli su kullandım sadece bikaç dakika rahatlattı geçirmedi. Artık çıldırmak üzereyim , hastanede bi bayana da böyle geçmediği ilaçlara vücut bi tepki vetmediği için yataklı tedavi vermişti merak ediyorum varmı böyle olan hastanede yatışı olan sonra geçen . randevum pazartesi tekrar söyleyeceğim ama yine aynı şeyler olacak biliyorum 😭😭😭😤
babymomm Didems bugün sondu idrar testi vercem ona göre net bir bilgi verebilirim ilacımı yeni bitirdim
Hacer67 Erken doğum riski den yatış vermişti doktor idrarimda enfeksiyon çıktı çok ta iltihap akıntım vardı 6 gün yattım hippurin le geçti valla canım serum tedavisi bide
Didems Hacer67 anladım canım doktor bilir tabi en iyisini ama ben pazartesi teklif edicem hiçbirşey fayda etmiyor böylemi denesek diye son çarem galiba dayanamıyorum
babymomm Didems inş ama bende kaşıntı yanma yok sadece akıntı vardı enfeksiyon geçmiştir umarım cok önemliymiş :(