Aliyee2 Herkese meraba 11+3 hamileyim esimin belinde rahatsizlik var krem surdum ona benim icin bir zarari olur mu acaba int baktim bisey cikmadi genede icimi rahatlatmak istiyorum
Duygu85 Aliyee2 selam canım kortizon içerikli kremler yasak sadece ten emdiği için agrı kesici kas gevşetici ise sıkıntı yokmuş bende hamileliğimde bilek ağrım için sürüyorum
Aliyee2 Duygu85 bende suan baktim hamilelikte onerilmemektedir diyor surdukten sonra ellerimi yikadim insallah bisey olmaz iyice korkmaya basladim